czwartek, 21 marca 2013

The Versatile Blogger

Każdy nominowany powinnien:


- podziękować nominującemu,
- pokazać nagrodę na blogu,
- ujawnić siedem faktów o sobie,
- nominować dziesięć blogów i poinformować o tym

Zostałam nominowana przez Nie igraj z falą, bo zabierze cię prąd.


Fakty o mnie: 


- Chcę studiować filologię polską i angielstykę,
- Chciałabym wydać książkę. Nie mam pojęcia, o jakiej tematyce, ale to wydam.
- Ludzie w mojej klasie uważają, że upadłam na głowę, bo wolę książki.
- Inni uważają, że jestem bardzo wrażliwa i nie mogę oglądać horrorów, ale bardzo się mylą.
- Lubię w lecie rozłożyć się na leżaku, patrzeć w panoramę Łomży i wyobrażać sobie, co się dzieje w tych wszystkich wieżowcach.
- Nienawidzę okazywać emocji, przez co moi rodzice myślą, że jestem albo bardzo twarda, albo skryta w sobie.
- Od zawsze marzyłam, żeby zostać pisarką. Jeżeli by mi się nie udało, chciałabym być projektantką wnętrz.


Nominuję:



Mam tylko dziewięć nominacji, a to dlatego, że za Chiny nie umiem znaleźć magicznej 10, w którą zagłębiam się z wielką ochotą, a która jeszcze urzęduje na blogspot. 
Aha. I proszę mnie nie nominować do Liebster Award. 

7 komentarzy :

  1. Serdecznie dziękuję za nominację, lecz nie bawię się w VB. Daj znać na moim blogu, jeśli chcesz znać te siedem faktów o mnie - ujawnię je tutaj, w komentarzu ;)

    PS Zapraszam również na mojego nowego bloga - slowa-sercem-pisane.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję, kochana. Wiesz ile znaczy dla mnie taka nominacja? No, może niezbyt dużo, ale jednak.
    Kochana jesteś. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inaczej to powiem.
      Nie na tyle dużo, żeby się tym przesadnie interesować...
      Mam nadzieję, że rozumiesz, co mam do przekazania? xD

      Usuń
  3. Bardzo Ci dziękuję za nominacje ^_^

    OdpowiedzUsuń

SPAM to zuuo. Spróbuj tylko wkleić link na swojego bloga, nie napisawszy przedtem nic o rozdziale, to wybacz, ale nie ręczę za siebie. Przecież nie po to spędzam czas, starając się dobrze pociągnąć akcję, żebyś ty nawet nie zerknął na moje wypociny!

Widzowie