niedziela, 2 czerwca 2013

Przerwa

Witajcie.

Nie usuwam tego bloga, ale chciałabym go odstawić na trochę. Czuję, że chyba się wypaliłam, jeżeli chodzi o historię Cher, co widzicie po jakości rozdziałów, długości i całej reszty. Teraz, jak czytam wcześniejsze rozdziały myślę, że te opowiadanie jest bardzo niedopracowane. Zaczęłam go pisać pod wpływem chwili, nie miałam pomysłu na fabułę, więc sami widzicie.
Pewnie kiedy zakończę choć jeden blog czy też wena znowu mnie najdzie wrócę do Luca i Cheryl, a jeszcze nie teraz.

Przepraszam,
Mrs. Everdeen

3 komentarze :

  1. Przerwa ?!
    Nieeeeeeeeeeeee !
    Jakie wypaliłaś ?!
    Jakie kiepskie rozdziały ?!
    Dziewczyno ! To świetna historia , która dopiero nabiera rumieńców !
    Nie rezygnuj .... prosze ;c .
    Bo będę smutać ! ;c
    Co ja gadam !
    Ja już smutam ! ;ccccccc
    Dobrzę , odpocznij sobię . ALE !
    Jak tylko coś wpadnie Ci do głowy .. ZAPISUJESZ !
    Jak będziesz miała rozdział złożony do ,, kupy " to go publikujesz !
    Mam nadzieję , że przerwa nie potrwa długo . ;cc
    Tyle ode mnie ;c
    SMUTNA Wici ;cc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, obiecuję, że jak będę miała rozdział to go opublikuję.

      Usuń

SPAM to zuuo. Spróbuj tylko wkleić link na swojego bloga, nie napisawszy przedtem nic o rozdziale, to wybacz, ale nie ręczę za siebie. Przecież nie po to spędzam czas, starając się dobrze pociągnąć akcję, żebyś ty nawet nie zerknął na moje wypociny!

Widzowie